Upozornění

Na tomhle blogu najdete některé články překopírované z mého dalšího, staršího blogu shirogane.blog.cz. Tahle stránka tudíž neporušuje autorská práva :)

středa 25. prosince 2013

Někdo se dívá 2/2


Páry: ItaDei, ItaSasu, SasuDei, SasuHina
Varování: Yaoi, skupinový sex, incest





Tohle je jako scéna z nějakého filmu. Ležím tu v posteli, nahý, zakutaný do přikrývek a vedle mně spí ta nejkrásnější holka, jakou jsem si kdy mohl přát. Když Hinata přišla, Itachi se tvářil hodně zklamaně. Netvrdím, že mi to není líto, ale potřebuju si to nějak srovnat v hlavě ještě předtím, než si s ním o tom promluvím. Nemůžu na něj přece jen tak vybalit, že se chovám divně jen protože jsem ho škvírou ve dveřích šmíroval, jak s někým souloží. Přece mi do toho nic není, on je dospělý a může si dělat, co chce... Je to tady. Zase nemůžu usnout. Otočím se na bok, a... najednou ztuhnu. Dveře od mého pokoje jsou pootevřené. Jakto? Já je přece zavíral?
Vylezu z postele a navleču si na sebe boxerky. Jdu ke dveřím a rozhlédnu se po tmavé chodbě. Nikde nikdo. Nevím, co to do mně najednou vjelo, jakási zvláštní síla mě táhne ke dveřím Itachiho pokoje a já prostě nemůžu odolat. Dveře jsou opět pootevřené...

"Jsi nedočkavý, Itachi... tak nedočkavý...," zašeptá smyslně.
"Takového mě přece máš nejradši, Dei...," odpoví druhý hlas.
"Takového tě miluju, broučku..."
Propletenec dvou nahých těl se k sobě vášnivě tiskne a jeden dychtivě ochutnává ústa toho druhého. Drobnější postava je vmžiku otočená zády k Itachimu a přitlačená ke dveřím vestavěné skříně jen několik centimetrů od dveří do pokoje. Itachiho dlaň se ladně sveze po ladné křivce zad jeho milence a stiskne pevný zadeček. Pokojem se nese jen výkřik, který značí náhlé spojení jejich těl...

"Sasuke?," zaslechnu za sebou hlas a prudce sebou trhnu. Za mnou stojí Hinata, zabalená do mého županu, která si mě starostlivě prohlíží... "Děje se něco?"
"Ne, vůbec nic, pojď, jdeme spát," pobídnu Hinatu a naposledy se podívám škvírou ve dveřích do pokoje mého bratra. V tu chvíli se můj pohled střetne s párem dalších očí a já ucuknu a v panice vyběhnu směrem do svého pokoje...

OooOoOoOoOoOoOoOoOo

Tohle není dobrý! Tohle vůbec není dobrý! Jen, co jsem ráno vyprovodil Hinatu, jsem se zase zavřel do pokoje a do nejdelší smrti nehodlám vylézt. Oni mě viděli! Teď ví, že se na ně chodím dívat! Co sakra budu dělat? Co si jen počnu? Tohle se nikdy nemělo stát, to bude moje smrt, to nepřežiju!
"Sasuke?," ozve se najednou za mými dveřmi známý hlas. "Vylez, potřebuju s tebou mluvit."
"Ne!," písknu jak malé dítě.
"Sasuke, nebuď jak malej a vylez! Chci tě někomu představit!," zakřičí Itachi nazpátek. Ještě chvíli čeká u dveří a pak nasupeně odejde. Chvíli jen tak stojím uprostřed pokoje a přemítám, co mám dělat. Nakonec, přece tady nemůžu být zavřený až do smrti a třeba... třeba se mi to jen zdálo. Vykouknu ze dveří na chodbu a... nikde nikdo. Pomalu sejdu po schodech dolů a už na chodbě uslyším z obýváku hlasy. Váhavě se vydám směrem do pokoje a strčím hlavu do dveří. Nestačím ještě nic říct a už se ke mně upřou pohledy veškerého osazenstva ve složení - můj starší bratr Itachi a neidentifikovatelný objekt Itachiho touhy, rozvalující se na našem gauči.
"No to je dost, Sasuke," pronese veledůležitě Itachi, zvedne se z křesla, obejde ho a postaví se vedle mě. Postava blond chlapce na našem gauči se taktéž zvedne.
"Sasuke, chtěl bych ti představit mého přítele Deidaru. To on je tím důvodem, proč na tebe poslední dobou nemám moc času, ale prosím, nezlob se na něj, on za nic nemůže. A Deidaro, tohle je můj mladší bráška Sasuke," pronese Itachi svůj krátký proslov se zasněným úsměvem ve tváři. Deidara směrem ke mně natáhne ruku a já ji váhavě stisknu. Mám co dělat, abych se nečervenal. Jediný, co mi momentálně běží hlavou je to, co jsem včera viděl a... že oni nejspíš ví, že jsem je viděl. Tuhle myšlenku se snažím setřást a chovat se zase normálně, aby to na mně nebylo tak poznat.
"Teda Sasuke, jak je to možný. Vy jste si s Itachim tak strašně podobný! Kdybych nevěděl, že jsi o 5 let mladší, myslel bych si, že jste dvojčata. No podívej se na sebe, celý Itachi!," štěbetá nadšeně Deidara, div mě neštípe do tváří.
"No... Koukám, že se Deimu celkem líbíš, Sasuke. Doufám, že to bude oboustranné, protože teď spolu budete trávit hodně času. Dei u nás teď bude bydlet," řekne Itachi tónem, jako by mluvil o počasí. Najednou mi zaskočí slina a já se začnu dusit. To ale ke mně pohotově přiskočí Deidara a dá mi pořádnou herdu do zad. Tohle se mi snad jen zdá... Prosím, ať se mi to jen zdá!

OooOoOoOoOoOoOoOoOo

"Nechceš si ještě přidat, Sasuke? Ještě tu zbylo nějaké maso...," ptá se starostlivě Itachi u společné večeře. Pořád se vzpamatovávám a zpracovávám ten šok, který mi tihle dva přichystali, nemám na jídlo ani pomyšlení. Jen zavrtím hlavou, že opravdu nechci.
"To je škoda, Sasuke, Dei si s tím dal docela dost práce...," konstatuje srdceryvným tónem Itachi. To na mě ale neplatí.
"Copak Sasuke, nechutná ti?," zeptá se zničeho nic Deidara. Taky mi moc nepřidává, jak se na mě během celé téhle večeře dívá. Tohle se mi nelíbí...
"Ale jo, je to dobrý, jen... Já už nemůžu...," snažím se vykroutit. Demonstrativně si pohladím poloprázdné břicho. Myslím, že mi to nevěří, ale i tak kývnou, že chápou.
"Mno... myslím, že bych měl sklidit ze stolu...," řekne Itachi a pomalu se zvedne od stolu, v tu chvíli ho ale zadrží Deidara.
"Nedělej si s tím starosti, Itachi. Já to udělám," opáčí medovým hlasem Deidara. Itachi si jen povzdechne.
"Dobře, ale Sasuke ti pomůže...," řekne poněkud tvrdým tónem Itachi. Když Itachi promluví tímhle tónem, je zbytečné ho ukecávat. To znamená, že to myslí naprosto vážně a nemíní se o tom hádat. Otráveně se zvednu od stolu a dám se do úklidu. Po chvíli zůstanu s Deidarou v kuchyni sám.
"Nevadí, Sasuke?," zeptá se blonďák najednou.
"Co?," odpovím zaraženě.
"Že jsem tady... Je to tak narychlo... A že mi musíš pomáhat a tak... Nějak všechno? Nevadí ti to?," zeptá se přehnaně starostlivým tónem. Přijde mi, že to není tak úplně upřímné, že se jen snaží se mi zalíbit. Nedaří se mu to.
"Ne, nevadí... Itachi tě má rád, takže...," koktám. "Když je Itachi šťastný, jsem šťastný i já."
"To je dobře... To je moc dobře...," zašeptá Deidara jen několik centimetrů od mého ucha. Leknutím sebou cuknu. Tohle bylo... Málem jsem měl infarkt, ale taky pocit, že mi srdce vyskočí z těla vzrušením. Co to se mnou sakra je?
"Víš Sasuke, musíme spolu vycházet, když teď spolu budeme žít pod jednou střechou. Líbíš se mi, Sasuke, jsi hodně podobný Itachimu, mojí lásce. Jsi mu až neuvěřitelně podobný...," šeptá tak smyslným hlasem, až mě z toho zamrazí.
Než se stačím vzpamatovat, Deidara se ode mně vzdálí, zapne myčku a zmizí z místnosti. Najednou jsem v kuchyni zůstal sám...

OooOoOoOoOoOoOoOoOo

Snažím se usnout a zase mi to nějak nejde. Nejradši bych si za ty moje myšlenky nafackoval. Mám krásnou holku, tu nejkrásnější, jakou jsem si kdy mohl přát a... já nemůžu přestat myslet na to, co jsem v posledních dnech viděl. Vím, že bych se neměl dívat, ale nemůžu si pomoct. Vzrušuje mě to víc než cokoliv jiného. Bojím se přiznat si to, ale vzrušuje mě to dokonce víc než to, co dělám s Hinatou...
Můj bratr. Můj cnostný bratr provozuje takové věci jako je sex. Ještě k tomu s klukem. Zní to tak sladce, tak zakázaně... Já sleduju svého bratra při sexu a ještě mě to rajcuje. Navíc ten dnešní rozhovor s Deidarou mi nahání husí kůži... Vím, že je to bráškův kluk, ale to, co mi řekl, mě rozhodně nenechává chladným. Ani se Itachimu nedivím, tohle by mě taky vyrajcovalo natolik, že bych hodil za hlavu svoje zásady i sexuální orientaci a nechal bych ho, aby si se mnou dělal cokoliv, co se mu zachce...
Sakra. SAKRA. SAKRA!!!
Prudce se posadím na posteli a všimnu si, že na jednom místě je přikrývka jaksi vyboulená. Moje ruka automaticky zamíří pod přikrývku a stiskne mou erekci. Bože můj, tohle je už vážně moc!
Shodím ze sebe přikrývku a odhrnu lem boxerek, abych mohl svůj penis vysvobodit z nepříjemného sevření spodního prádla. Párkrát prudce zapohybuju rukou a moje ústa opustí tichý sten. Dám si opravdu záležet a po chvíli přijde neskutečně bouřlivý a silný orgasmus. Svalím se zpátky na polštář a vydýchávám se. Dlaň potřísněnou mým spermatem si otřu do papírového kapesníčku, který se válí pro všechny případy vedle postele, natáhnu si zpátky boxerky a chvíli jen tak ležím a zírám do stropu. Můj pohled jaksi automaticky zabloudí ke dveřím mého pokoje.
Jsou pootevřené.

OooOoOoOoOoOoOoOoOo

Po další čtvrthodině to už přestávám zvládat. Myšlenky v mojí hlavě si dělají, co chtějí. Já to takhle dál nevydržím! Posadím na posteli a rozběhnu se směrem k Itachimu pokoji. Vím, že bych neměl, ale nedá mi to spát... Já jinak neusnu, musím... musím se dívat!
Zastavím se těsně u dveří Itachiho pokoje. Opět nezklamal, dveře jsou pootevřené a já vidím dovnitř.

Deidara klečí na posteli na všech čtyřech a za ním klečí Itachi, který prudce přiráží do jeho těla. Místností se ozývají hlasité steny obou mužů. Je to tak divoké, nespoutané a živočišné, dokonale božská podíváná... Jejich vlasy se lepí na zpocená těla, Itachi v jedné ruce pevně svírá Deidarovy boky a v té druhé několik pramenů jeho blonďatých vlasů. Prudce zaklání svého milence dozadu.
Itachiho dlaň putuje z Deidarových boků přes jeho bříško na hrudník a pomalu napřimuje Deidaru do polohy vkleče. Deidara se zády přitiskne na Itachiho hrudník a prudce zakloní hlavu. Dlaň, která ještě před chvílí mezi prsty svírala blond kadeře, kde už není potřeba, si to zamíří níž a pevně stiskne Deidarovu erekci. Ten vypískne překvapením, ale naprosto se poddá svému milenci. Itachiho ruka pracuje v rytmu přírazů do Deidarova těla a po chvíli oba muži dosáhnou slastného vrcholu...

OH MŮJ BOŽE. To, co jsem právě viděl... Můj pohled sjede automaticky do mého rozkroku, kde je opět velmi dobře patrná obrovská a bolestivá boule. SAKRA! To snad není pravda! Už už jsem se chystal odebrat se do svého pokoje a vyřešit tenhle malý - velký problém, když ucítím pevný stisk na mé paži a silné trhnutí. Než se stačím vzpamatovat, tak si uvědomím, že právě ležím na zemi přímo uprostřed Itachiho pokoje a probodávájí mě dva páry tázavých očí...

OooOoOoOoOoOoOoOoOo

"Ale ale, kdo nás to poctil svou návštěvou?," pronese Deidara posměšným tónem. Já se nezmůžu na nic jiného, než na ty dva překvapeně civět. Ani se nepokouším zakrýt ten problém, rýsující se pod mými boxerkami. Tady už nejspíš nemá cenu cokoliv vysvětlovat...
"Líbilo se ti, cos viděl, Sasuke? Díváš se rád?," zašeptal smyslným hlasem Deidara, kousajíc se do dolního rtu. Najednou si přede mně klekl a díval se na mě ze vzdálenosti sotva dvou centimetrů. "My se s Itachim taky moc rádi díváme, víš?"
Tohle mi vyrazilo dech.
"Jak... co...," vykoktám ze sebe. Deidarovi se na tváři usadí zvláštní úšklebek.
"Sasuke, drahoušku... jsi sladký, skoro jako Itachi... A jsi opravdu sladký s tou svojí holkou. Jste spolu tak sladcí," šeptá Deidara dál. Srdce mi vyskočí až do krku. "A to, co jsi před chvílí dělal ve svém pokoji... Na co jsi myslel, zlatíčko?"
Pokouší se o mně infarkt. Můj pohled zabloudí k Itachimu. Ten ležérně sedí na posteli, podpírá si hlavu a jen mlčky pozoruje mě a svého milence. Nevypadá to, že by mě chtěl z téhle situace nějak vysekat, naopak. Užívá si to...
"Já... já...," snažím se ze sebe něco vyrazit, ale nejde to. Slova se mi zadrhávají v hrdle a já nejsem schopný ze sebe vypravit hlásku.
"Myslel jsi na to, co jsi viděl, že ano? Já vím, že ano. Proto ses sem přišel podívat. Věděli jsme, že přijdeš broučku. Líbilo se ti, co jsi před chvílí viděl?," naléhá Deidara. Nedokážu ze sebe vydat jediný zvuk. Jen tiše kývnu.
"Hmmm... jsi sladký... Že je sladký, Itachi?," otočí se Deidara směrem k mému bratrovi. Itachi se jen záhadně usměje.
"Je sladký... Je to můj malý, sladký bráška," pronese Itachi tak smyslným hlasem, že ve mně vzrušení začne ještě víc pulzovat. Právě mě vzrušil vlastní bratr!
"Myslím, že tvůj malý bráška potřebuje tak trošku pomoc, co říkáš, lásko?," prohodí Deidara směrem k bráškovi a s těmito slovy lehce stiskne mojí erekci. Vypísknu leknutím...
"Pomůžeme bráškovi...," odpoví Itachi. Roztřesu se.
"Ano, pomůžeme tvému malému bráškovi," zopakuje Deidara a pomůže mi na nohy. Jedním trhnutím mě hodí na jejich postel...

OooOoOoOoOoOoOoOoOo

Ležím uprostřed postele mezi Deidarou a Itachim. Jejich doteky mapují celé moje tělo a jejich horké a vlhké polibky křižují můj krk a hrudník. Jejich doteky a polibky mě pálí po celém těle, nejradši ze všeho bych hlasitě křičel a utekl, ale na druhou stranu jsem se ještě nikdy necítil tak dobře. Chci to. Chci to všechno, co mi dávají a chci ještě víc...
Jemná dlaň ve chvíli stiskne mojí kamenně tvrdou erekci a začne prudce pohybovat. Moje ústa opustí výkřik překvapení. O to větší je moje překvapení, když moje vzrušení najednou zmizí ve vlhkých a horkých ústech Deidary... Mocně zalapám po dechu, když v tom moje ústa uvězní v dlouhém a hlubokém polibku Itachiho rty... Nevím, kam s rukama. Jedna z mých rukou stiskne Deidarovy vlasy a tlačí jeho hlavu hlouběji do mého klína, ta druhá sjíždí po vypracované hrudi mého bratra až k jeho tvrdé erekci. Tam mě však zadrží Itachiho ruka.
"Ne Sasuke, ještě není čas... není čas, nii-chan," zašeptá a opět se zmocní mých rtů. Tohle nemůžu už dýl vydržet. Můj penis mocně pulzuje na znamení blížícího se vrcholu. Jedním bezděčným pohybem silně přirazím do Deidarových úst a jeho ústa zaplaví vlna mého orgasmu...
Deidara se napřímí do sedu, lehce si olízne rty a labužnicky polkne. Zatmívá se mi před očima vším tím vzrušením. Můj bratr se najednou přestane věnovat mým rtům, jedním prudkým pohybem si přitáhne Deidaru k hlubokému polibku. Jejich postavy se tyčí nade mnou a proplétají se mezi sebou. Představa, že můj bratr právě ochutnává ústa, které nejspíš ještě pořád chutnají po mém spermatu, je ta nejvíc sexy, jakou jsem kdy měl. Kdysi bych si myslel, že jsem divný, ale... Zrovna teď jsem v posteli se svým bratrem a jeho přítelem a opravdu si to užívám. Nikdy by mě nenapadlo, že něco takového někdy zažiju, a že se mi to dokonce bude líbit...
Itachi a Deidara se od sebe najednou odtáhnou a jejich pohledy směřují mým směrem. Pak se zase otočí a chvíli si něco šeptají. Pak se jejich pohledy opět zaměří ke mně...
"Sasuke, zlatíčko...," zašeptá Deidara, "řekni, jak bys to chtěl? Povídej, co bys chtěl..."
"Co... co bych... měl chtít, já...," zakoktám se. Moc dobře vím, co má na mysli, ale... Já o takových věcech nikdy nemluvil. Nemusel jsem. A vlastně ani nevím, co chci.
"Sasuke, broučku... Pověz, chceš, aby tě jeden z nás ošukal, nebo se toho chceš ujmout ty?," zasměje se Deidara a já v tu chvíli ztuhnu. Vystřelím do sedu a snažím se ten šok z toho, co Deidara právě řekl, rozdýchat. Vůbec mi to nejde. Najednou mi však myslí proběhne cosi jako záblesk, najednou se vzpamatuju a prudce strhnu Deidaru pod sebe a obrátím ho na bříško.
"Myslím, že se už rozhodl, Itachi," uculí se Deidara. Pěkně mi pije krev, zmije blonďatá. Vytáhnu ho na všechny čtyři a prstem bloudím kolem jeho otvoru. Na jeho tříslech a stehnech jsou ještě dobře patrné stopy po Itachiho vpádu v podobě zaschlého semene. Z přemýšlení mě vytrhne až Itachi, který mi podává do ruky takovou malou podivnou tubičku.
"Kdo maže, ten jede," zasměje se Deidara a nastaví se mi do ještě vhodnější pozice pro průnik. Vymáčknu si do dlaně trochu gelu, který mě zastudí na prstech a váhavě je nasměruju do Deidarova těla. Ten sebou pod mým dotykem nepatrně trhne, ale drží. Když přidám druhý prst, Deidara se na moje prsty sám napichuje. Přidám ještě třetí prst, ale to nejspíš ani nebylo třeba. Deidara je pořád ještě mírně roztažený po mém bráškovi. Za chvíli proniknu do tohohle blonďáčka, ve kterém ještě před chvílí byl můj bratr... Mým tělem projede cosi jako elektrický proud. Tak mocná vlna vzrušení, která mě donutí už napoprvé prudce přirazit do jeho těla. Deidara jen tiše zakňučí a stále poslušně drží. Nehýbu se. Pozoruju svého bratra, který si dělá pohodlí u Deidarovy hlavy, aby na nás dobře viděl. Tváří se naprosto neutrálně, ale ta temnota v jeho očích je hlubší než obvyklé, nasátá silným vzrušením... Jeho pohled se na chvíli střetne s mým, pak ale Itachi očima uhne a pozoruje svého miláčka...
Znovu prudce přirazím do Deidarova těla a ten jen mocně zalapá po dechu. Sevřu pevně v dlaních Deidarovy boky na těch samých místech, kde je předtím svíral Itachi. Musel je svírat opravdu silně, protože jsou na nich dobře patrné modřiny. Itachi se nezdá...
Chvíli trvá, než si najdu to správné tempo, které vyhovuje nám oběma. Tohle nemůžu moc dlouho vydržet. S každým přirazem jsem blíž a blíž vrcholu a nejde tomu zabránit. Chtěl bych se už konečně uvolnit, ale na druhou stranu nechci už nikdy přestat. Je to tak těsný... S holkou by to nikdy takové být nemohlo... Deidara se rytmicky stahuje a to mě přivádí k šílenství... Nevydržím už dýl zadržovat svoje steny. Deidara v jedné chvíli přímo vykřikne.
"Tam... Tam... PŘESNĚ TAM! OH KURVA...," zavzdychá hlasitě a navádí moje pohyby přesně tak, jak potřebuje. "Itachi, on... našel to místo... Našel..." Itachi se jen měkce usmál.
Itachi si Deidaru přitáhl k něžnému polibku, ve kterém se snažil tlumit jeho hlasité steny. Deidarovy polibky pomalu sklouzávají z Itachiho rtů na jeho krk, směřují přes jeho hrudník, bříško, čím dál níž... Itachi sebou šokovaně trhne, jak jeho úd zmizí mezi Deidarovými rty.
"Ty moje blonďatá potvoro...," hlesne Itachi a přitlačí si Deidarovu hlavu víc do svého rozkroku. "Tohle jsem tak trochu nečekal..."
Po chvíli se nám podaří sladit rytmus přírazů do Deidarova zadečku a úst. Deidara už nevydává ani hlásku, jen tiše a spokojeně vrní, jako malá mazlivá kočička... Itachiho pohled se opět střetne s mým a tentokrát se naše pohledy od sebe jen tak neodpojí...
Itachi vypadá... nádherně. Jeho dlouhé rozpuštěné vlasy se lepí na zpocené tváře, ramena a hrudník, celé jeho tělo se leskne potem. Itachiho lačný pohled jen svědčí o tom, že na mě je určitě podobně skvostný pohled. Ofina se mi lepí na čelo a já skoro nevidím, ale vůbec mi to nevadí...
Po několika nekonečně dlouhých slastných minutách ucítím známé cukání v rozkroku, které je znamením neúprosně se blížícího orgasmu. Itachiho výraz se mění z vteřiny na vteřinu, v jednu chvíli otevře ústa dokořán a jeho hrdlo opustí hlasité zasténání Deidarova jména. Deidara najednou ztuhne a vymrští se z Itachiho klína. Mírně se zakucká.
"Dei, zlatíčko, odpusť," špitne starostlivým hlasem a přitiskne si Deiho k sobě. Deidara se pomalu ze čtyř zvedá do kleku na kolenou a natiskne se svými zády k mému tělu. Itachi si klekne před něj a mocně ho políbí. Stiskne v dlani Deidarův penis a několika prudkými pohyby přivede svého miláčka k vrcholu. Deidarův výkřik je umlčený Itachiho rty. Tohle je poslední kapka... Ještě třikrát silně přirazím, než se udělám hluboko do Deidarova těla...
Všichni tři se beze slov svalíme do přikrývek a krátce na to usneme blaženým, spokojeným spánkem...

OooOoOoOoOoOoOoOoOo

Když se ráno probudím, cítím se zmatený. Nebyl tohle všechno jen sen? Bylo to všechno moc dobré na to, aby to byla pravda. Celý rozlámaný se posadím na posteli a rozhlédnu se kolem sebe. Usnul jsem v Itachiho posteli. Všude kolem je rozházené oblečení a na koberci vedle postele se válí moje boxerky. Vedle mě leží to blonďaté modrooké pometlo. Ahá, takže to nebyl jen sen... Ale kde je...
"Vstávejte, vy dva ospalci, oběd už je hotový," ozve se od schodů. Itachiho hlas mě dokonale probere a já vyskočím z postele jak neřízená střela. Nasoukám se do boxerek a ještě než opustím ložnici, podívám se za sebe.
"Deidaro, budííííčéééék!"
"Ale já dneska nechci do školy..."
Achjo.
Když dojdu dolů do kuchyně, Itachi už sedí u stolu a dlabe řízky s bramborovou kaší.
"Tos nemohl chvíli počkat?," ukradne mi slova z úst Deidara, který právě doběhl za mnou. Sotva se vleče, chuďátko pocuchaný...
"Když vy se tak nemožně loudáte," pousměje se Itachi a pokračuje v jídle. My s Deidarou jen zakroutíme hlavou a nachystáme si každý svou vlastní porci. Zatímco já se pohodlně usadím na svou židličku, Deidara se pořád vrtí ve snaze najít tu správnou polohu na sezení.
"Copak copak?," syknu škodolibě. Deidara mě probodne vražedným pohledem.
"Víš, milý Sasuke, nějací dva Uchihové mi včera večer pořádně natrhli zadek, tak si teď asi pár dní nesednu. Nevíš o tom náhodou něco, hm?," odpoví stejně ironickým tónem hlasu. Itachi mlčí a pořád se jen záhadně usmívá...
"Není sladký?," špitne najednou Itachi. Nezbývá mi než tiše přikývnout.

OooOoOoOoOoOoOoOoOo

"Uhm... ahoj Hin, promiň, že jsem se ti tak dlouho neozval, nemohl jsem..."
"Sasu, co se stalo?"
"Byl jsem s Itachim... a jeho přítelem... a... bylo to fajn... Nezlobíš se?"
"To víš, že nezlobím. Byl jsi se svou rodinou. Takže Itachi má přítele? To je fajn. Tak snad jste si ty společné chvíle užili."
"Jo, užili."
"Tak to jsem ráda."
"Víš Hin, já budu muset zase jít, něco po mě ti dva potřebují a asi to nepočká..."
"To je v pohodě, Sasuke. Jen běž, a užij si to."
"Díky, užiju. Měj se, papa."

Najednou ucítím něčí dlaně na svých ramenou a horký dech na svém krku.
Nepochybně si to užiju.


Žádné komentáře:

Okomentovat