Upozornění

Na tomhle blogu najdete některé články překopírované z mého dalšího, staršího blogu shirogane.blog.cz. Tahle stránka tudíž neporušuje autorská práva :)

pátek 6. prosince 2013

100 faktů o mně

Tohle jsem našla u Shiori na blogu a připadalo mi to celkem zábavné a zajímavé. Možná se o mně dozvíte něco nového, co ještě nevíte :)


Pro zobrazení celého článku klikněte na "Další informace"


ZÁKLADNÍ ÚDAJE
...aneb to, co vás určitě nejvíc (ne)zajímá

1.Jméno: Lucie
2. Přezdívka: Dráče, Ryunka, Ivy, Cady
3. Narozeniny: 14.12.1990
4. Místo narození: Teplice
5. Znak zvěrokruhu: Střelec
6. Pohlaví: biologicky žena, fakticky jsem žena s mozkem gaye :D
7. Třída: Naposledy to byla 4.CG
8. Škola: Gymnázium
9. Funkce: konzultace angličtina, němčina, anime, manga :D
10. Město: Teplice
11. Barva pleti: bílá
12. Barva vlasů: tmavá blond
13. Délka vlasů: mikádo
14. Barva očí: šedá, na světle jasně modrá
15. Hlavní rys: velké oči :3
16. Výška: 162 cm, chibi Ryunka :D
17. Jizvy: na bradě, na ukazováčku levé ruky
18. Brýle: jenom černé sluneční, když se snažím skrýt své oči vysoce citlivé na ostré světlo nebo se snažím být drsná :D
19. Piercing: jen náušnice :D, uvažuju o piercingu jazyka
20. Tetování: nemám, ale chci a plánuju
21. Pravák nebo levák: pravák

MOJE POPRVÉ
Ne, úchylárny opravdu nečekejte :D

22. Můj první nejlepší přítel: Lenka, ve školce jsme spolu tlačily kočárky s panenkami, kamarádíme spolu dodnes :)
23. První sport kterému jsem se věnovala: gaučink, jinak jsem zarytý antisportovec
24. První domácí zvíře: kocourek Mourek :3
25. První dovolená: u babičky na Moravě
26. První koncert: když nepočítám školní akce, tak to byli Nedvědi loni u nás v kempu
27. První láska: k tomu se odmítám vyjadřovat, to byl neskutečný blbec :D

OBLÍBENÉ
Co mám ráda <3

28. Film: Avengers, Thor, série Pán Prstenů, ...
29. TV pořad: The Big Bang Theory, Simpsonovi, The Walking Dead, Doctor Who, Scrubs, ...
30. Barvy: černá, červená, bílá, fialová
31. Rapper: rap moc neposlouchám, ale Eminem je třída :3, taky G-Dragon
32. Skupina: Tokio Hotel, My Chemical Romance, The Gazette, Nightmare
33. Zpěvák/zpěvačka: Adam Lambert, Lady Gaga, Gackt, Miyavi
34. Sladkost: Nutella :3
35. Sport: ležink, gaučink, sleeping
36. Restaurace: pizzérie :3
37. Oblečení: pohodlné, většinou ve tmavých barvách
38. Obchod: New Yorker
39. Předmět ve škole: Němčina, angličtina, čeština
40. Zvíře: Kočka :3
41. Knížka: Egypťan Sinuhet - Mika Waltari
42. Časopis: Enigma
43. Boty: Moje černé samochodky :3

PRÁVĚ TEĎ
...se válím...

44. Pocity: Maniodeprese
45. Potřeba: někomu nabančit
46. Jsem: doma
47. Jím: zrovna jsem dojedla maminky segedín :3
48. Piju: černý čaj
49. Dělám: vyplňuju tuhle ptákovinu  a dívám se na Simpsonovi
50. Online: FB, Vampirefreaks
51. Poslouchám: televizi
52. Myslím na: spoustu věcí
53. Chci: spát
54. Koukám na: Simpsonovi
55. Mám na sobě: černé tričko I <3 Tokyo, pyžamové kalhoty s ovečkama, šedo-růžové pruhované ponožky

BUDOUCNOST
Plánovat a chtít můžu, že jo...

56. Děti: možná někdy v budoucnu; holčička bude Marie, chlapeček Matěj
57. Svatba: možná někdy v budoucnu
58. Místo, kde chci žít: někde, kde budu moct být se svými milovanými :3
59. Auto: Audi A8

MŮJ VYSNĚNÝ KLUK

Jelikož jsem bytost zcela nevyhraněná, toto lze aplikovat i na osoby ženského pohlaví.
Boha, já se tak stydím. Chápete to? JÁ! :D


60. Barva vlasů: není důležitá, ale nejradši mám černé :3
61. Délka vlasů: není důležitá, ale jako vlasofil preferuju dlouhé vlasy :3
62. Barva očí: není důležitá, ale zelená a tmavě hnědá/černá se mi líbí asi nejvíc :3
63. Výška: stejně vysoký nebo vyšší než já
64. Roztomilý nebo sexy: roztomile sexy :3
65. Líbat nebo dívat: dívat se, nepříčetně slintat, culit se jak úchyl a pak po něm skočit :3
66. Objímat nebo líbat: co takhle objímat a líbat? :D
67. Oblečení: vy to možná nevíte, ale já jsem strašně úchylná na bílé pláště a obleky :D
68. Hravý nebo vážný: sem tam obojí :)
69. Tlustý nebo hubený: asi spíš štíhlý, ne vyloženě hubený
70. Něžný nebo vášnivý: mazlík :3, podle nálady
71. Přelétavý nebo snadno se vázajicí: to by si mohl zkusit přelétnout někam jinam! :D Moje, nedám! :D
72. Zábavný nebo nudný: zábavný, nudná jsem tady já x)
73. "Dělač problémů" nebo "Pan tichý" : tak trochu obojí :)

UŽ JSI
Bože, já jsem úchyl O.o :D
74. Políbila cizího člověka: podle toho, co to znamená "cizí", ale ano
75. Pila alkohol: pila a od té doby to nechci ani vidět! Stoupá mi to do hlavy až moc rychle :D
76. Kouřila: NIKDY! Smrdí mi cigaretový kouř.
77. Utekla z domu: Ne že bych nechtěla, ale ne, neutekla
78. Něco si zlomila: malíček na levé noze
79. Chodila s klukem: áno
80. Zlomila někomu srdce: je to možné x)
81. Pohádala se s někým: dnes a denně
82. Plakala, když někdo umřel: vždycky
83. Plakala ve škole: několikrát, nejhorší to bylo v obdobích ostré šikany
84. Někoho zabila: Tamagoči, vyhladověla jsem ho :D
85. Zamilovala se: hned několikrát a ne vždycky zrovna šťastně

VĚŘÍM V:
86. Bůh: áno
87. Zázraky:  áno, někdy se opravdu dějí
88. Láska na první pohled: přeskočení jiskry možná, ale láska je poněkud složitější proces
89. Duchové: áno
90. Mimozemšťani: áno, určitě nejsme ve vesmíru sami
91. Druhé já: to je když se ta depresivní, tichá a stydlivá Ryunka pere s tou úchylnou, hyperaktivní a po společenském kontaktu toužící Ryunkou
92. Nebe: áno
93. Peklo: áno, někdy mám pocit, že už v něm žijeme
94. Andělé: áno
95. Polibek na první pohled: ???
96. Satan: áno
97. Karmu: áno, na každou svini se už vaří voda
98. Je tu někdo, koho bys chtěla, ale víš, že ho mít nemůžeš: to je ale blbá otázka
99. Chtěla bys, aby bylo něco jinak: aby každý dostal to, co si zaslouží (jak v dobrém, tak ve zlém)
100. Co teď hodláš dělat, až dokončíš dotazník: najdu si něco v programu a budu se koukat na TV

Tohle bylo vyčerpávající, ale bavilo mě to :) Nechcete si to taky zkusit? Jsem drbna zvědavá a určitě by mě zajímaly vaše odpovědi :) :D

Mějte se krásně
Na písanou

Žádné komentáře:

Okomentovat