Upozornění

Na tomhle blogu najdete některé články překopírované z mého dalšího, staršího blogu shirogane.blog.cz. Tahle stránka tudíž neporušuje autorská práva :)

čtvrtek 12. prosince 2013

Anime - Devil May Cry




Příběh:

Devil May Cry je společnost založená polovičním démonem Dantem, jehož náplní práce je lov démonů. Tenhle stylový zabiják má dluhy všude, kam se jen podívá a svou práci si přesto pečlivě vybírá. Je to poněkud podivínský samotář a chronický bordelář závislý na jahodových pohárech a pizze. Jeho samotářský život končí ve chvíli, kdy dostane na starost otravnou malou holčičku Patty, která mu jeho malý izolovaný svět pořádně obrátí naruby. Mezitím musí Dante navíc stíhat bojovat s démony a zachraňovat lidský svět.
 

Můj názor:

K tomuhle anime jsem se dostala náhodou, když jsem hledala něco akčnějšího. Popis se mi líbil a já si slibovala opravdu špičkovou zábavu. Popis nelhal, jenže to nebylo tak úplně to, co jsem čekala...
Tohle anime nemá souvislý děj. Jednotlivé epizody na sebe navazují jen málo a rozvoje nějaké zápletky se dočkáme až v posledních dílech anime. Je to škoda. Kdyby anime už od začátku mělo takový spád jako v posledních dvou dílech, klidně bych ho nazvala jedním z nejlepších, co jsem viděla.
To samé platí o akci. V každém díle se dočkáte krvavého masakru a po pár dílech to začne být ohrané. Nevím, jestli je Dante až takový borec nebo jsou démoni příliš slabí, ale ocenila bych trochu víc napětí... Dante měl skoro ve všech případech výrazně navrch už od začátku, stačilo mu vystřelit pár kulek nebo vytasit meč a bylo. Pořádné napínavé akce se dočkáme až v posledních dvou dílech. Ne že by to předtím bylo tak špatné, vůbec to nebylo špatné, jen ta úroveň akce byla posunutá do úplně jiné dimenze...


Animace je opravdu povedená a vytváří perfektní atmosféru pro boj s démony. Několikrát jsem se přistihla, jak vzdychám nad tím, jak je ten krvavý masakr s hektolitry krve krásně nakreslený...
Zaujala mě i hudba. Opening DMC je jedním z mála, které jsem přeskakovala opravdu jen v nejkrajnějších případech, je opravdu povedený.


Dante je vskutku zajímavá postava. Je tak sympaticky divný, má své nedostatky a zlozvyky, ale jak jde o démony, je z něj největší borec pod sluncem. Vznáší se kolem něj taková zvláštní tajemná aura, která vás prostě donutí ho milovat... Tomuhle démonickému rytíři jen tak někdo neodolá...

Pro úchyly:

Bohužel, kromě Danteho tu nic moc žhavého nenajdete. Můžete samozřejmě Danteho párovat s jeho parťačkami, ale to opravdu není ono... V posledních dílech se objeví dvojice celkem dobře vypadajících démonů, kteří by za to možná stáli, ale jinak... nic moc. Škoda.

Pokud máte rádi démony, násilí a spoustu krve, můžu jedině doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat