Upozornění

Na tomhle blogu najdete některé články překopírované z mého dalšího, staršího blogu shirogane.blog.cz. Tahle stránka tudíž neporušuje autorská práva :)

sobota 7. prosince 2013

Anime - Another


Příběh:

Koichi Sakakibara je obyčejný středoškolák, který se jednoho krásného dne přestěhuje z Tokia do menšího města, kde také nastupuje na novou školu. Už ze začátku mu na chování jeho spolužáků přijde něco hodně divného. Seznámí se s krásnou a křehkou dívkou Mei Misaki, ke které se však zbytek třídy chová, jako by neexistovala. Poté se tak začnou chovat i ke Koichimu...

Jeho třída je... prokletá. Každý rok se ve třídě objeví osoba navíc, ale... už dávno mrtvá. Tak se spustí kalamita - začnou masově umírat jak studenti, tak jejich blízcí. Studenti však přišli na něco, co můžou udělat, aby tomu předešli - prostě budou dělat, že daná osoba neexistuje. To ale ne vždy funguje a vlastně nikdo neví, kdo ta osoba navíc může být...

Můj názor:

Abych byla upřímná, hledala jsem něco 18+, protože už jsem byla jaksi zahlcená shouneny a vším možným. Moje představa o 18+ anime, kde by se to hemžilo nahotinkami, se jaksi nenaplnila. Ano, jsem úchyl :D Tohle označení zřejmě varuje před obsahem surového násilí, které by děti mladší 18 let nemusely rozdýchat. Sedmiletý syn mojí sestřenice sleduje The Walking Dead. Your argument is invalid.
Jelikož jsem ale zarytý fanoušek hororů, opravdu jsem si přišla na své. Už na začátku na vás dýchne silná atmosféra tajemna, napětí a strachu, i když možná zpočátku nevíte, co si o tom máte myslet. Vtáhne vás to do děje a už nepustí. Je to sice horor, ale chvílemi mi to připomínalo nějaký psycho thriller.
Pokud máte rádi duchařské historky, krev, bizarní nehody a surové násilí, pak si na tom smlsnete.
Samotná animace se mi moc líbila. Všechno bylo tak temné, ponuré... A krásně nakreslené. Úplně neuvěřitelná byla Mei, krásná a křehká jako panenka...

Pro úchyly:

Nepárovat pěkné kluky v Koichiho třídě mezi sebou nebo přímo s Koichim bylo takřka prakticky nemožné. Když už jsme u toho, i děvčata by stála za hřích.
Jedno z mála anime, kde jsem celou dobu fandila a doufala v to, že když je to přece jen 18+, tak k něčemu mezi Koichim a Mei dojde. Záchvěvy citů opravdu přímo bily do očí a... škoda. Musíme si vystačit s fan arty. Gomene.

Doporučuju všem fanouškům hororů a sadistům. Přijdete si na svý :3

Žádné komentáře:

Okomentovat